Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

Gelevera deresi. Grup Mavi Düş





Koyverdin gittin beni,
Koyverdin gittin beni.
Allah'ından bulasın,
Allah'ından bulasın.

Kimse almasın seni,
Kimse almasın seni;
Yine bana kalasın.


Kimse almasın seni,
Kimse almasın seni;
Yine bana kalasın.

Sevdiğim senin aşkın,
Çiğerlerimi dağlar.
Hiç mi düşünmedin sen?
Hiç mi düşünmedin sen?
Sevdiğin böyle ağlar,
Sevdiğin böyle ağlar.

Gelevera deresi,
Gelevera deresi.
İki dağın arası,
İki dağın arası.
Yüzünden silinmesin,
Yüzünden silinmesin,
Bıçağımın yarası.

Söz - Müzik: Anonim
Düzenleme: Grup Mavi Düş

Vokal: Fikret Hatipoğlu, Duygu Tar Manav
Flüt: Duygu Tar Manav
Elektrik Gitar: Abdurrahim Yetim
Akustik Gitar: Gökhan Filiz
Aranje: Gökhan Filiz
Kayıt: Gökhan Filiz
Yıl: 2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.

.